Uveljaviti želite garancijo, kaj storiti?
V primeru, da želite uveljaviti pravico do uveljavljanja garancije, se ravnajte po sledečem postopku:
1. Korak:
Na elektronski naslov info@rencelj.si pošljite svoj zahtevek za uveljavljanje reklamacije. Z izrazom reklamacija pojmujemo pravico do odstopa od nakupa - vračila blaga in garancije.
Reklamacijski postopek lahko sprožimo s trenutkom, ko prejmemo zahtevek za uveljavljanje reklamacije pisno preko elektronske pošte ali po klasični pošti.
Politika podjetja ne omogoča sprožitev reklamacijskega postopka ustno preko telefona.
2. Korak:
Predstavnik podjetja Vam bo posredoval reklamacijski zapisnik, in sicer pisno po elektronski ali klasični pošti (odvisno na kakšen način ste nam poslali svoj zahtevek za uveljavljanje reklamacije).
3. Korak:
Izpolnite reklamacijski zapisnik, ki ga dobite tukaj in nam v njem čim bolj nazorno pojasnite razlog za uveljavljanje reklamacije.
Naša reklamacijska služba potrebuje pri pregledu posameznega izdelka vse podatke, ki so označeni na reklamacijskem zapisniku. V primeru manjkajočih podatkov, vas bomo ponovno kontaktirali na način, kot ste nas kontaktirali ob začetku reklamacijskega postopka, zaradi česar se lahko reklamacijski postopek podaljša.
4. Korak:
Reklamiran izdelek je potrebno odposlati na naslov našega podjetja. Vse izdelke pošljemo iz našega distribucijskega centra k našim strankam, v primerni zaščitni embalaži, zato naj bo reklamiran izdelek med dostavo na naš naslov tudi primerno zaščiten. Bodite pozorni, da bo originalna embalaža reklamiranega izdelka v brezhibnem stanju, in sicer brez nalepk in brez poškodb.
Na zunanjo stran zaščitne embalaže napišite z velikimi tiskanimi črkami REKLAMACIJA. Vse neprimerno označene pakete bomo zavrnili.
POMEMBNO: Vsi paketi ki bodo na naš naslov posredovani s plačilom po povzetju oz.poštnino plača naslovnik ipd. bodo zavrnjeni in vrnjeni pošiljatelju na njegove stroške.
V primeru poškodovane embalaže izdelka ali v primeru, da se na embalaži nahajajo spremne nalepke dostavne službe (zaradi česar postane embalaža neuporabna), vam ne bomo mogli povrniti 100% kupnine, ampak bomo od celotne kupnine odšteli 50% vrednosti izdelka. Za vsak posamezen manjkajoči del izdelka ali za manjkajoče dodatke, se odbitek od celotne kupnine izdelka oceni ločeno. V primeru, da boste tekom reklamacijskega postopka želeli povrnitev kupnine, bo po vrnjeni kupnini reklamiran izdelek ponovno postal last podjetja Renčelj d. o. o.
5. Korak:
Ko bo izdelek z vso pripadajočo dokumentacijo prispel na naslov podjetja Renčelj d. o. o., ga bo pregledal reklamacijski oddelek. Glede na vsebino izpolnjenega reklamacijskega zapisnika ter glede na ugotovitve reklamacijskega pregleda, vas bo kontaktiral predstavnik podjetja in vas seznanil z nadaljnjim postopkom.
Vsak primer se bo reševal posamično, in sicer glede na vrsto reklamacijskega zahtevka (odstop od nakupa - vračilo blaga,100% garancija na zadovoljstvo). Reklamacijska služba vam tekom postopka lahko ponudi zamenjavo izdelka ali vračilo kupnine.
Prejeli ste poškodovano blago, kaj storiti?
1. V primeru vidne poškodbe embalaže, ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne.